caglaryildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şükür geldi hocam teşekkür ederim bilgiler için. dediğiniz gibi bankayı aradım yok dediler. şubeye giderken mesaj geldi
Buyuk ihtimal beklemedeydi ve bakan kisi sasi baktigi icin gormemistir.