Türkiye'de Ne yazık ki gerçek cloud mantığı gelişmiş değil. Yedeklerde de sorun varmış anladığım kadarıyla. Yedeklemeyi de aynı servisler üzerinde yapmaları (eğer öyleyse) ne kadar mantıklı bilemedim. Yedekleme için en azından verimerkezinde oluşabilecek sorunlara karşı, farklı verimerkezinden de yedekleme yapılması hatta Aws yedekleme planlarının kullanılması iyi olurdu. (Ben kullanıyorum)
Geçmiş olsun umarım veri kaybı yaşanmadan her şey istedikleri gıbı olur