Merhabalar, forumda gördüğüm gmail ticareti çok dikkatimi çekti, hadi 10 belki 20 tane hesabı anlarım da binlerce hesap alanları gördüm insanların neden binlerce hesaba ihtiyacı var ve bu hesaplarla napıyorlar gerçekten merak ettim, cevap verecek herkese şimdiden çok teşekkürler