Selam arkadaşlar, ADS Hesabımdaki bir reklam 'Kötü Amaçlı Yazılım' Diye bir hata veriyor. Durumu düzeltebilecek olan ADS Uzmanları PM Atarsa çok sevinirim. Emeğinin hakkını fazlası ile vereceğiz