Kullanacağım hesaplar 2012-2013 tarihli hesaplar. Hepsinde belirli işlemler yaptım normal kullanıcı gibi gözükmesi adına +100 takipçiye ulaştırdım hocam. Proxy konusunda ben de çok memnun kalamadığım için ama kullanmam da zorunlu olduğu için mecbur arayışa devam edeceğiz o zaman.

Teşekkürler hocam ama e book almayı düşünmüyorum. İlginiz için teşekkür ederim, hayırlı satışlarınız olsun inşallah.
Takipçi sayısını 200 ve üzerine çıkarmanızda fayda var. Paylaştığınız içeriklere beğeni be yorum gelmesi de limitleri kullanma açısından önemli biliyorsunuzdur. Proxy arayışınızda kaliteli bir sağlayıcı bulursanız benide bilgilendirirseniz çok sevinirim, iyi çalışmalar ☺