@ademkilic; hocam sitenize girdim ve üye oldum. Umarım iyi bir yerlere gelir. Bu arada grakgrak cargo kısmı sitenizde yok. Her halde haberiniz olmadı. Yeni bir kuruluş olduğu içindir belki.

grakgrak cargo için de sitenizde yer açarsanız kurye arkadaşlar durumdan haberdar olurlar.

www.grakgrakcargo.com web siteleri. Ayrıca uygulamaları mevcut. Her kurye arkadaş bu uygulama ile kuryelik yapabilirler benim gibi.