Bu zamanda ev sahibi olmak daha sıkıntılı desenize
Anayasada Madde 36 yazıyor ki, Herkes temel insani gereksinimlerini karşılayabilecek, insan haysiyetine yakışır biçimde konut ve barınma hakkına sahiptir.Herkes hakkını bildiği zaman bir sıkıntı yok kısacası.