Selamlar, yeni gelen özelliği kullanamıyorum maalesef. Önerebileceğiniz program bot veya benzeri bir yöntemle yedekleri nasıl taşırım? 1300 adet sohbet bulunuyor taşınması gereken. Medyalar taşınmayabilir ancak taşınsa iyi olur. Günlerdir çözümünü arıyorum ancak bulamadım.