Çıkmıyorum derse hiçbirşey yapamazsınız maalesef.. Yok ev sahibi değişti, taraflar değişti çıkartabilirsiniz gibi bilgilendirmelerin hepsi uydurma.
Sözleşmesi bitse de kirayı düzenli ödüyorsa hiçbirşey yapamazsınız
Tek yolu var; o evde oturacağınızı ve başkasına kiraya vermeyeceğinize devleti ikna etmeniz halinde kiracıyı çıkartabilirsiniz
Maalesef durum bu