GreenC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam dün neredeyse aynı işe 500 tl fiyat aldım. sunucu + host dahil değil. tema free. üslup çok çok gereksiz bende nefret ederim böyle insanlardan ama fiyat bencede pahalı.

bir arkadaş bu piyasayı yapanda bizleriz yazmış. o arkadaşa katılıyorum. ama maalesef bununda sebebi ülkemizdeki durum. nereye tükürsen bir şey var. en iyisi traş olalım
Doğrudur hocam herkesin emeğine kalitesine biçtiği fiyat farklı. Serbest piyasa sonuçta.