Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kiraciniz suan işgalci durumda.
Video kaydı ile çilingir çağrın.
Esyalari video kaydı ile kapının önüne koyun.
Gerisini o dusunsun.
Kira sözleşmesi var haliyle sıkıntı olabilir hocam.
Adam ofisi kullanmıyor adamla yüz yüze gelemiyoruz bile. Sallıyor sürekli.