Aynı olay bizim botlardada var, örneğin aylık 4.000 Tl'ye kiralıyorsam benzerinin benzerini yapmaya çalışıp yarı fiyatından satmaya çalışıyorlar
Ah bide kopya çekmeseler Müşteride bakıyor en ucuzu hangisi ona kaçıyor 1 hafta sonra anlıyor neyin ne olduğunu.