Birinin malına çökmek bu kadar kolay yani Ben noterle avukatla uğraşmak zorunda mıyım. Devletin bir kurumu yok mu bu konuya bakan , bu adam hiç kira ödememiş sonuçta.

Bedava kirada oturabiliyorsunuz bu ülkede galiba.

İcraya vermek dava açmak bir işe yaramaz ki bu tarz insanlarda , işi o raddeye getiren adamın üstünde 50 tane icrası vardır. Harcadığım para ve zamana yazık olur.