Evi alalı yaklaşık 6 ay oluyor ihtarname çekmek için geç kaldık sanırım o zamanlar şimdilik otursun demistik ve baska bir evimiz daha bulunuyor. Kaba kuvvete bende karşıyım kanun çevresinde nasıl halledebilirim onu araştırıyorum. Eski ev sahibi ile olan sözleşme Aralık ayında bitiyor ama o zaman gelince de çıkmıyorum deme ihtimali var.
Hocam o zaman ihtarı şimdi çekseniz aralık ayına kadar sonuçlanır ve çıkmam deme hakkı da kalmaz diye düşünüyorum