SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
reklama 1 tık attım maksat destek olsun
Şu arkadaşın yorumu üzerine reklama tıklayayım dedim.
önce opera dondu.
sonra görev yöneticisini açtım, yönetici dondu. arka planda chrome ve başka bir yükleme vardı. sırasıyla onlar dondu. mecbur reset attım bilgisayara.
girişte de harddisk hata verdi. Biosa giriş yaptı.
Evet. Ne diyorduk. Blogger pişmanlıktır. siz bu işi yapmayın.