cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen ne yaptın bu forumda Oktay sinanoğlunun bunamış olduğunu söyleyenler bile var..

https://www.r10.net/off-topic/234390...konusuyor.html
Oktay Sinanoğlu, Türkiye Cumhuriyeti tarihinin en iyi bilim insanlarından birisi. Bilime yaptığı katkının yüzde birini yapabilecek kaç kişi var aramızda.

80 yaşında vefat etti. Kontrol ettim, ölümünden yaklaşık bir yıl önce makale yayınlamış. O yaşına rağmen bilime katkı sağlamaya devam ediyormuş.

Sözleri ağır gelince ardından herşey söyleniyor. Ciddiye almıyorum. Artık şaşırtmıyorlar beni.