Merhabalar,
Bilimsel verilerin referans sistemi ile gösterilmesi, kullanıcı deneyimi açısından oldukça olumlu dönütlere sebep olacaktır. Nihayetinde, referans olmadan bilimsel bir veriyi yazmak / yorumlamak veya Re-Write yapmak imkansızdır. Şahsen bu tarz makalelerde araştırma yaparken kesinlikle alıntıda bulunmuyorum veya okumuyorum. Güvenilirlik açısından çok daha iyi olacağı düşüncesindeyim. Vikipedi tarzı bir referans sistemi kullanabilirsiniz, zarar vermeyecektir diye düşünüyorum.