hesapadim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
siteye 18 yaşından küçük kişilerin erişimi engellenmediği sürece Türkiye'de suç oluyor
Ülkesine göre değişen 18 ya da 21 yaş uyarısı koymak her yerde zorunlu. Erişime engellemek mümkün değil, kendi dünya görüşlerimize göre suç uydurmayalım. Artık üzülüyorum ülkede kaç milyon tane arap var zaten artık bir de siz yapmayın şu ahlakçılığı. Ahlak kurallarınızı devlet eliyle dayatma yöntemini normalleştirmeyin ilerde daha ileri seviye muhafazakarlar kendi dünya görüşlerini kanunlara empoze etmeye çalıştığı zaman hiçbirimiz nefes alamayız. Her zaman sizden daha ahlakçısı bu ülkede mevcut olacak ve o da sizi edepsiz ahlaksız olarak görecek ve devlete ispiyonlayacaktır, bu şekilde olaylarda sırf bizim dünya görüşümüzün sınırları içerisinde kalan bir muhafazakarlık diye destek olursak hepimiz kaybederiz.