Jershy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normal fiyatından daha ucuza oyun sattığım Konumu inceleyebilirsiniz hocam;
https://www.r10.net/account-lisans-i...lar127775.html
Kendi hesabıma istiyorum hocam başka bir hesap olarak değil benim hesabıma oyun gönderebiliyor musunuz?