Paraları toplayıp kadın derneklerine bağış yapsalar neyse de, biz yiyeceğiz o parayı demişler üstü kapalı. Komik olmuş, gerçekten inandılar mı acaba politik olduklarına yoksa abazaları tokatlayalım mı demişler merak ettim.