Pazar günü olan maçlara bende gidiyorum, ufak bir arkadaş grubumuz var onlarda genelde pazar günleri gidiyor. Sizde sık sık gidiyorsanız gideceğimiz zaman size de yazarım, 8-10 kişi olduğumuzda kendimiz servis kiralıyoruz hatta.
Sayıyı tutturamadığımız zamanlarda Bursa Fenerbahçeliler Derneği ile gidiyoruz, güncel gidiş geliş fiyatı 300 TL, arabada en son yer vardı bi sorun isterseniz.
Bir sorayım hocam çok teşekkürler. Okul döneminde Yalova UNIGFB ile gidiyoruz biz de ama yazın memlekette olduğum için tek gidiyordum. Bir ulaşayım tekrar çok teşekkürler