Yakalandım

Evet hocam
Pazar günü olan maçlara bende gidiyorum, ufak bir arkadaş grubumuz var onlarda genelde pazar günleri gidiyor. Sizde sık sık gidiyorsanız gideceğimiz zaman size de yazarım, 8-10 kişi olduğumuzda kendimiz servis kiralıyoruz hatta.
Sayıyı tutturamadığımız zamanlarda Bursa Fenerbahçeliler Derneği ile gidiyoruz, güncel gidiş geliş fiyatı 300 TL, arabada en son yer vardı bi sorun isterseniz.