Bu ülkenin serveti senelerdir bir kaç müteahhit üzerinden milyar dolarlık ihaleler ile teşvikler ile silinem vergi borçları ile hortumlanıyor..

Ama bu ülke insanı bir kaç kızın memesini poposunu açmasını ülke kaynaklarının çalınmasından daha büyük ahlaksızlık olarak görüyor.

Bu kızlar ister bunu politik bir duruş olarak yapsınlar isterlerse teşhircilikle para kazanmak amaçlı yapsınlar bu bir suç değildir. Ama problem bu işi yapanların sanki kurumsal olarak ODTÜ yü temsil ediyorlarmış gibi bu organizasyona bir üniversite adı bulaştırmaları. Bu şekilde o üniversitedeki tüm kızları ve ileride bu üniversiteye girmek isteyecek kızları zan altında bırakıyorlar.
Yani bu işe odtü ismi karıştırdıkları için hepsi üniversiteden atılmalıdır.