biz boşuna mı yeniledik domainleri 10 yıl. adamlar herkese mail attı domainlerinizi uygun fiyattan 10 yıl yenileyin diye daha ne yapsınlar.
75 liraya domain alırsınız ama hiçbir firmada bu fiyata yenileme yapamazsınız. büyük fırsattı gerçekten.
.net domain için hala kota dolmadı demek ki hala şansınız varken 10 yıl yenileyin kafanız rahat olsun bari bunu kaçırmayın.