Üsküdar'da sabah oldu günaydın 2 aydır stok yaptık, mail ile bildirdiler önceden zam yapacaklarını, forumda herkes bas bas bağırdı. Dikkatinizden kaçmış demek ki.
Bu arada .net halen aynı fiyat. Ona da yakındır gelmesi.