Özgürlük diye diye sapıttınız iyice.
Öncelikle Türkiye'nin en iyi üniversitelerinden birinin adını bu şekilde kimse lekeleyemez.
Bir kişinin özgürlüğü, ancak bir başkasının özgürlüğünün başladığı yerde biter. Bu nedenle sınırsız bir özgürlük alanı yoktur
Siz istiyorsunuz ki her şeyi yapalım edelim kimse bize bir şey demesin ne ahlak ne huzur kimse umrumuzda değil
Hatta bu saçma konuyu siyaset bile yapmaya yeltenenler var.
Yapılan şey teşhircilik, sizde buna çomak tutuyorsunuz. Gerçekten iğrençsiniz.
Kendi karınız kızınız yapsa katıl olursunuz başkasının karısı kızında özgürlük oluyor. Tüküreyim böyle zihniyete.
Bu tür zihniyetlerin var olması zaten çok acı, birde burada bunları savunanlar ve çarpıtanları görmek daha acı..