Caxing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tam hatırlayamıyorum ama başlangıçta açılan programları gösteren bir yer vardı. Bu yere girip bilgisayar açılırken çalıştırılacak olan programları seçebiliyordunuz. Oradan kapatabilirsiniz. YouTube'a yazarsanız videolar çıkacaktır.
Biliyorum hocam onu, görev yöneticisi>başlangıç kısmından yapılıyor ama benım dediğim programların direkt açılması değil şöyle anlatayım.Mesela steam ı 1 kere açıp kapatınca arkada sürekli çalışıyor bunu görev yoneticisinden görüyorum ve büyük ihtimalle indirme yapıyor cunku ne zaman sağ alttan steam ı bulup çık yapmasam ping giriyor, aynı şekilde chrome mesela, program açık değil görev yöneticisinde çalışıyor olarak gözüküyor, after effects premiere pro vs vs bunlar ağrı programlar bunlar bile var ya da ayda yılda kullandıgım birkaç program bile açık hep.