Caxing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tam hatırlayamıyorum ama başlangıçta açılan programları gösteren bir yer vardı. Bu yere girip bilgisayar açılırken çalıştırılacak olan programları seçebiliyordunuz. Oradan kapatabilirsiniz. YouTube'a yazarsanız videolar çıkacaktır.
W10 Sistemler için: CTRL + ALT + DEL / Görev Yöneticisi / Başlangıç Sekmesine gelin ve istemediğiniz uygulamaları seçip, devre dışı bırak diyebilirsiniz.
W7 Sistemler için: Başlat / Arama / msconfig (yazın Sistem Yapılandırması) / Üst Menüden Başlatma sekmesine girip seçebilirsiniz