Tam hatırlayamıyorum ama başlangıçta açılan programları gösteren bir yer vardı. Bu yere girip bilgisayar açılırken çalıştırılacak olan programları seçebiliyordunuz. Oradan kapatabilirsiniz. YouTube'a yazarsanız videolar çıkacaktır.