Merhaba,

Arkadaşlar sav.com ABD vatandaşı olmayanlar için ödeme yöntemi ekleme konusunda bir güncelleme yapmış, yeni ödeme yöntemi ekleyen varmı tecrübelerinizi paylaşabilirmisiniz ?