Gün içinde bu konuyu 3-4 defa gördüm, sıkılmadınız mı hâlâ hocam. Eski gönderilerinize cevap gelmedi mi?
Maalesef çözüme ulaşamadım.
Bu 2 ci açışım bu konuyu. Çözüme ulaşıncaya kadar da konuyu açmayı düşünüyorum.
Ben sıkılmadım ama sanırım siz sıkılmışınız.