nuriodaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Merhabalar, uzun süre bilgisayar başında oturduğum için bel, boyun ve sırt ağrıları çekiyorum. Ne kadar dik oturma dikkat etsemde, belime yastık koysamda bir çözüme ulaşamadım.
Fotoğraftaki gibi ayakta çalışabileceğim bir masa alma fikri geldi aklıma. Yurt dışında yaygın kullanılıyormuş galiba.
Kullanan kişiler varsa yorumlarını almak isterim. Daha ekonomik çözümleriniz varsa onlarıda paylaşırsanız sevinirim.
Güzel bir koltuğunuz yoksa ben ikea markus kullanıyorum ve tavsiye ederim bir çok koltuk denemiş birisi olarak, boyutu ayarlanabilir masa sürekli bilgisayar başında olanlar için baya faydalı bir şey.