Merhabalar, uzun süre bilgisayar başında oturduğum için bel, boyun ve sırt ağrıları çekiyorum. Ne kadar dik oturma dikkat etsemde, belime yastık koysamda bir çözüme ulaşamadım.
Fotoğraftaki gibi ayakta çalışabileceğim bir masa alma fikri geldi aklıma. Yurt dışında yaygın kullanılıyormuş galiba.
Kullanan kişiler varsa yorumlarını almak isterim. Daha ekonomik çözümleriniz varsa onlarıda paylaşırsanız sevinirim.