Bence türkçe hocam karar sizin yinede.
bende karasız kaldım universiteyi 3 sene ingilizce okdum , girdiğim akademik eğitim bilimleri sinavinda ingilizce ogretmenleri de dahil en yuksek puanı ben almiştim zamanında
global düşünürsek dünyaya da acılabiliriz belki yatırım gelir, türkçe alırsam sadece hedef kitle Türkiye olur . Şuan ingilizce seviyem upperintermedia ve yazılım geliştiriciyim