Sıralamam 1.575.678 kurumsal bi şirkette it de çalışıyorum lise bilişim teknolojileri mezunuyum uni diplomasi olsun diye 2 yıllık bölümleri yazdım çalıştığım yerde öyle diyor
24 tercihide doldurdum en sona yazdığım bilgisayar bölümü geçen sene kontenjanı 42 kişi 14 kişi almış bu sene 52 kontenjan alicak geçen sene en son yerleşen kişi 1.500.000 den girmiş sizce gidebilirmiyim buraya özel üniversite ve istanbulda bi yanım giderim sıralamada 75k fark var geçenki kontenjan ve bu seneki kontenjan arasında 38 kişi var ama bi yanında bu sene çok yığılma var baraj kalktı diye ve özel uni dolmamış çok kişi yazar yerleşemem diyorum çok kararsız kaldım açıklanacağı günü bekliyorum ama sizce ne olur gidebilirmiyim
Özel bir koşulu yoksa kontenjan dolana kadar herkes girebilir. Yani 14/42'lik yer tam dolana kadar sonuncu kişi (ler) bile girebilir.