digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emlakçılar bölgelerindeki evleri ve portföylerindeki evleri takip ederler.
Eğer yukarıdaki arkadaşın söylediği gibi evi satmaktan vazgeçtip derseniz ve emlakçının sözleşmesinin yürürlükte olduğu bir tarihte evi bir başkasına devrederseniz emlakçı önünde sonunda bunu farkeder ve sizden faiziyle beraber icra yolu ile komisyonunu tahsil etmek için harket edebilir.
Yani yasal olarak yükümlülük altındasınız, yapacağınız harekete ona göre karar vermelisiniz.
Bilgilendirmeleriniz gayet net ve açıklayıcı olmuş hocam. Çok teşekkür ederim. Bu durumu şimdi annemleri arayarak söyledim.