Merhaba;

Öncelikle geçmiş olsun apple destek hattını arayıp destek alabilirsin, fakat cihaza ait fatura isteyecekler ayrıca ödeme yapılan ücretin kredi kartı ise bunun slip fişini dahi istemekteler.