quadrions adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorun değil bu. Artık her gönderi reels oldu ancak ana sayfada gözükürken normal şekilde gözüküyor. Reels olmasının bir mantığı kalmadı yani, siz istediğiniz gibi atın yine.
Evet şimdi kontrol ettim aslında daha kullanışlı olmuş diyebilirim.