Merhaba, ben bir oyun sunucusu satan firmayı yaptığı haksızlıktan ötürü mahkemeye vermek istiyorum. Acaba bu işlemlerle ilgili bilgisi olan birisi bana yardımcı olabilir mi birkaç soru soracağımda?