Myk61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle Macbook pro. Bilgisayarı sadece işletim sistemine güncelleme gelirse yeniden başlat diyorum aylarca açık kalıyor. Windows olsa kesin mavi ekran hatası falan alırdım bir şekilde yarım kalırdı işlemler. Bu arada neden bir VDS kiralamiyorsun.

Edit: linux dağıtım destekli kısmını okumamisim
VDS var zaten en minimaline 5 euro ödüyorum aylık bu şekilde ufak mini modem boyutunda bir pc çözsem havaya para atmam diye düşündüm öyle statik ip cart curt gerektirecek projeler de değil zaten 3. yılın son faturasını ödedim az önce hesapladım bi pc alsam bana kalmış olacaktı en azından bir pc sahibi olurum diye düşündüm