rahmia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şuan sezon arası diye biliyorum, yeni sezon başlamadı daha
Teşekkürler
StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumda konuşanların alt yapısını hazırlayan biri vardı, iftar yemeğinde çalışmıştık. Büyük ihtimalle birazdan yazar, forumda aktif biriydi. Gözlüklü bir abimizdi, proje üretiyordu.
Teşekkürler
luxurydijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biletler için Mobilet! Sadece burada satılıyor diye not bırakmışlar Sıkça Sorulan Sorular – Konuşanlar (konusanlar.com)
Teşekkür ederim
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kıvırcık peruk ve beyaz gömlek giyip arkaya da gülme efekti koyarak size hakaret edebilirim isterseniz, ücretsiz.
bawiez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkesin kendi zevki böyle bir şey yapıp başarılı olsanız keşke millete laf söylemek yerine.
Bende ön yargılıydım komik geliyor şu an