şuan sezon arası diye biliyorum, yeni sezon başlamadı daha
Teşekkürler
Forumda konuşanların alt yapısını hazırlayan biri vardı, iftar yemeğinde çalışmıştık. Büyük ihtimalle birazdan yazar, forumda aktif biriydi. Gözlüklü bir abimizdi, proje üretiyordu.
Teşekkürler
Teşekkür ederim
Kıvırcık peruk ve beyaz gömlek giyip arkaya da gülme efekti koyarak size hakaret edebilirim isterseniz, ücretsiz.
Herkesin kendi zevki böyle bir şey yapıp başarılı olsanız keşke millete laf söylemek yerine.
Bende ön yargılıydım komik geliyor şu an