Satmanızda sakınca yok ama örneğin Trendyolda satacaksanız vergi mükellefi olmanız gerekiyor ,hesabı açtınız ve ürünleri eklediyseniz eğer diyelim ki 50 liraya sattınız %15 komisyonu + 18 lira komisyonu var .
Hocam Trendyol vs satış yapmayı düşünüyorum r10 üzerinden, dolap üzerinden web sitesi açıp reklam vermeyi düşünüyorum, araya komisyoncu almak istemiyorum insanlara kaliteli uygun fiyata satış yapmak istiyorum