SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 un kgb yi kiskandiran, cia i utandiran, mite ornek teskil eden derin istihbarat yapisini nasil unutursunuz hocam boyle bir konu acarken, lütfen.

en son kac istihbarat uyesi vardi? 7 bin mi? hatta soylentie gore forumdaki uyelerin sadece %2 si gercek uye, kalan %98 i o 2lik dilimin guvenle ticaret yapmasi icin gorevlendirilen gizli ajanlar.
Ajan sayısı ifşa olmaması için konuya eklemedim, siz de sayıları sansürlerseniz daha iyi olacaktır.