caglaryildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam benim wise'de hesabım falan yok. gönderici kişiye sadece iban gönderim
O kisi ozaman dolar seçip EURO olarak ceviriyi yapmis zaten. Aksama yatar hesabina.