Efsaneyim66 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olsa bile ceviri masrafi olcak malesef. Keske Wise ta euroya cevirseydiniz.
hocam benim wise'de hesabım falan yok. gönderici kişiye sadece iban gönderim