caglaryildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla ben de anlamadım. zamanında açmışım, dolar üzerinden anlaştık, dolar hesabı istedi gönderdim ama wise'de euro yazıyor ve bankaya ulaştığını yazıyor.
Olsa bile ceviri masrafi olcak malesef. Keske Wise ta euroya cevirseydiniz.