sen yine iyisin ben arkadaşa kefil oldum araba aldık +50 k para verdim. Parayı istediğimde ben kötü oldum şimdi konuşmuyor.
Aynı şekilde başka bir arkadaşıma iphone aldım çocuk taksit taksit öderim dedi.
2 - 3 ay ödedi sonrası yok abartmıyorum taksiti bitti hala verecek parayı istedim.
Kanı bozuk telefonu satmış bana verse zaten borcunu silerdim dedim. Parayı aldım ama onunlada arkadaşlığım bitti.
Bana görüntü atıyor atm önündeyim bak parayı yolluyorum diye 1 saat sonra telefonu kapatmış parada yok böyle adamlarla uğraştık işte.
Biraz pahalı oluyor ama hayat dersi diyorum.