bikaç bin liraya sağlamını satıyolar hocam

ben de air ciyim ama windows cihazda evde bitane duruyor her zaman ne olur ne olmaz.
Açıkçası bu laptopların ne ettiğini hiç bilmiyorum

Bir kere forumda birisinden lenovo almıştım. Sonra küsmüştüm laptoplara.
@FSahin; ve
@İsmetKerem; çok bahsetti macbook aldım

Laptop/notebook dediğin şey böyle bir şeymiş