whitelotus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bikaç bin liraya sağlamını satıyolar hocam ben de air ciyim ama windows cihazda evde bitane duruyor her zaman ne olur ne olmaz.
Açıkçası bu laptopların ne ettiğini hiç bilmiyorum Bir kere forumda birisinden lenovo almıştım. Sonra küsmüştüm laptoplara.
@FSahin; ve @İsmetKerem; çok bahsetti macbook aldım Laptop/notebook dediğin şey böyle bir şeymiş