SauRonn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olsa zaten sormazdım diyebilirsiniz ama belki bilmiyorsunuzdur diye yazıyorum.

Klavyenizde bu tuş var mı ?

var hocam ama ona tıklayınca açilan pencere alakasız yerde çikiyor,örneğin yeni pencere açmak için fareyle bir linke geliyorum,bu tuşa basıyorum,alakasız yerde açiliyor sağ tık penceresi