Olsa zaten sormazdım diyebilirsiniz ama belki bilmiyorsunuzdur diye yazıyorum.
Klavyenizde bu tuş var mı ?
var hocam ama ona tıklayınca açilan pencere alakasız yerde çikiyor,örneğin yeni pencere açmak için fareyle bir linke geliyorum,bu tuşa basıyorum,alakasız yerde açiliyor sağ tık penceresi