Merhaba. Dün bir sürü düzenleme yaptım ve kaydedip kapattım. Tıkır tıkır çalışıyordu ama bugün paneli açınca yaptığım tüm işlemlerin gittiğini ve ilk backup dosyasına döndüğünü gördüm. Böyle bir şey mümkün mü yada neden kaynaklı olabilir?